Men Lasse! #2

"Du ska inte ha så negativa tankar om allt, Lasse"

(jag gillar:)

 - Viva la vida or Death and all his friends
Jag började lyssna på Coldplay's senaste skiva i förrgår och det var precis vad jag behövde. Death and all his friends är en underbar låt och jag har en ny period.

- Klara
"Under det här temat har jag börjat tycka att det är fascinerande att hata män. Jag tycker att det är så härligt". Hon är bra.

- Lov
Visserligen kanske inte alls vad jag behöver egentligen, men att sova ut och träffa min pappa ska bli bra.


"Och du ska inte ha så positiva, Göran"

(jag gillar inte:)

- Att Micke är sjukskriven
Jag kan inte komma hem, äta knäckebröd, läsa tidningen och känna att jag har hela huset för mig själv, för det är alltid någon hemma. Det tycker jag inte alls om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback