But then again, no

Det finns saker som är bra i livet. Faktiskt.
Att spendera kvällen med Anton i min säng och äta toffifee och prata om Arkiv X,
eller att fika på Mineur för första gången på tre veckor.
Det är bra att jag och Sot antagligen ska åka till Prag, att jag och Sot ska gå på Nationalmuseum och dricka absint, att jag kan briljera med mina Valerie-kunskaper i skolan och att det numer är möjligt att titta på Rickard igen.
Det finns som sagt saker som är bra med livet, och jag tror att jag ska sluta klaga så mycket, jag tror att jag ska försöka se det fina i små vardagliga saker, och förresten har det skett ett mirakel i mitt liv för Anton har lämnat tillbaka mina filmer. Så nu kan Ricky inspirera mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback