En för alla och tre för en.

Jag skulle gå och lägga mig,
men tänkte läsa Hallåhej
för att sova bättre.
Det slutade med att jag läste stora delar av Istället för hip hop
högt för mig själv
för Daniel är så svår att läsa tyst,
jag läste samma dikter
(Sot) brukar läsa högt för mig på tunnelbanan till Skärholmen.
(Det kändes som om det var första gången.)

Jag hittade en dikt som jag tror kommer passa in på mig och (Sot) när vi bor i Hagsätra tillsammans med Tourette.
Jag vill ha en tjej med svart hår som inte röker
så får jag barn med svart hår som inte röker.

Kommentarer
Postat av: Aladdin Sot

Det var inte länge sen jag läste den

och sen tänkte jag;

Fuck you min sol har inga fläckar

min sol har inga fläckar

samlar mina mörka minnen

i svarta sopsäckar

2009-03-13 @ 10:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback