I miss you (I'm pregnant)

Så här:
Jag har haft en bra måndag.
Eller rättare sagt:
Jag har inte haft en dålig måndag.
Jag har varit vid gott mod.

Så kommer man hem, ska ta tag i sitt liv för en gång skull, trycker på play för cd 1 i stereon - Mother am I good looking (Laakso) - muntert visslandes med i refrängen. Till ungefär två minuter in i låt två när cd-spelaren stannar, helt av sig själv.
Jag får panik och tror att någon har repat den enda skiva jag för tillfället orkar med, men den såg hyfsad ut till ytan, jag blåste ur lite damm ur spelaren, stoppade tillbaka skivan, trycker fram till låt tre, men stereon vägrar, och till slut säger den till mig att skivan inte är finalized! Finalized liksom, vad betyder det egentligen? Okej om det varit en bränd skiva, men den här har jag verkligen köpt för mina alldeles egna pengar och den har högt affektionsvärde.
Jag vet att jag lätt kan bränna den, jag vet att den ligger på ipoden, men vissa skivor måste jag verkligen ha helt fysiskt i original att hålla i mina händer. Mother am I good looking är en av dem.
Jag orkar inte med det här.
Gud såg att jag inte haft någon motgång idag och såg lätt till att det ändrades.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback