Into the ocean

I'm just a normal boy
That sank when I fell overboard
My ship would leave the country
But I'd rather swim ashore

Jag har överlevt ännu en måndag, med nöd och näppe. Jag vet inte om jag överreagerar (antagligen), men även om jag bara har två lektioner på måndagar känner jag att jag inte står ut.
Jag satt över matteboken och lyssnade på Laakso för första gången på länge med tårar i ögonen, innan jag låste in mig på toaletten och tvångsciterade Västerbron. Det är sådant som brukar fungera.

Men jag bad Jonas berätta något för mig och han berättade något från sin barndom och det bästa jag vet är när folk berättar saker för mig. Jag behöver något att koncentrera mig på. Som mina och (Sots) planer inför framtiden. De innehåller allt det där jag tycker om, indier, turkar, Tourette (getter), Visby.
Fast än så länge får jag stanna i nuet. Det innehåller ledig tid och teater. Det är också helt okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback