Jag älskar listor

Min "hemliga" last: Last? Hisar kanske. 

Jag vill krama: Alla mysiga människor jag möter. Typ Orhan.

Framtidsdrömmar/drömjobb: Jag och Sot ska bilda världens bästa familj och sen ska vi starta eget och bara göra smarta och roliga saker.

Bästa resan: Men det är så svårt att jämföra. Grönland&Berlin men jag älskar att vara i Danmark

Då får jag vara mig själv: Alltid. Jag kan inte vara något annat. Förutom när jag träffar Magnus..

Dold talang: Jag är väldigt bra på att komma ihåg namn och jag kan rabbla alla amerikanska delstater och deras huvudstäder

Hoppas på: att allting löser sig

Funderar över: Det finns nog ingenting jag inte funderar över.

Stolt över: Mig själv och min alternativa familj.

Blir glad av: Sot och andra fina människor.

Om jag känner mig ledsen: försöker jag hitta sällskap. Jag ringer en vän helt enkelt.
Motto: Caaarl! Var ska vi någonstans?

Längtar till: Väldigt mycket. Till Amsterdam och skolans slut och nästa år och tills jag flyttar

Skrattar till: Mina och Sot's internskämt. Korkade människor.

Dansar till: Jag dansar aldrig.

Favorit-tv-program: House och Rickard och Uppdrag granskning och Höjdarna

Favoritfilm:  Wes och Lukas och Michel Gondry

Attraheras av: Random. Människor som på valfritt sätt väcker mitt intresse.
Bästa med livet: Det beror på när jag blir tillfrågad. Idag hade jag sag Gå på Sveavägen och röka i totalt samförstånd

Bästa köp: Oj. Jag vet inte. Vuk.

Sämsta köp: Ingen aning.

Sexigt:

Idol/förebild: Jag tycker bara om människor som är som jag

Favoritcitat: Alldeles för många för att någonsin registreras.
Vill hångla med: Ingen just nu faktiskt.

Gör helst en söndag: Jag träffar Sot. Fast det går ju inte ihop med museer och Hisar och allt det där..

Älsklingsdrycker: Mjölk.

Favoritklädesplagg: Tant-tröjor.

Favoritgodis: Bananchips..
Beställer i baren: I don't.

Om jag vann en miljon: Jag skulle köpa Niklas och filmkamera och resa till Berlin. Utan att blinka. 

Jag vägrar: göra saker jag inte förstår eller vill göra. Saker jag inte har en anledning till.
Jag gör alltid: Sms:ar

Vill resa till: Indien och Ukraina och Turkiet

Smultronställe: Jag vet inte om jag har ett sådant.
Det stör mig: Människor

Sämsta ovanan: Antagligen en hel del. Fråga Sot.

Blir generad av: Jag blir inte det så ofta, så jag har ingen vidare koll
Samlar på: Citat.

Är en jäkel på: att komma ihåg saker

Är rädd för: Fysisk smärta

Jag skulle aldrig: döpa mina barn till Ulf Rolf Leif

Största svaghet: Jag besitter inga svagheter. Förutom att jag är rätt kass på ansikten.


Kommentarer
Postat av: Sot

Smultronställe; Mineur

Smämsta ovanan; Tourettes

2009-05-07 @ 11:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback