Men jag vet. Jag har inte heller några kompisar.

Saker som är bra:
- Jag är hemma och kan träffa Sot igen
- Jag och Sot ska gå på Jonas-teater
- Jag ska åka till Amsterdam
- Det är inte ens en månad kvar i skolan
- Sot har köpt en ny telefon
- Jag har hört att det ska regna imorgon. Och på tisdag.
- Axel
- The Kinks (och Nirvana)

Saker som är dåligt:
- Jag har köket imorgon. Och på tisdag.
- Jag har fått saker att göra i skolan. Jag är inte riktigt förberedd.
- Det börjar bli sommar på riktigt
- Det är en spindel i mitt badrum. Jag hoppas att den är utsänd av Valerie.

Dubbelt så många bra punkter som dåliga. Det måste betyda någonting.


Kommentarer
Postat av: Sot

Alltså jag kan bara säga Heja! hela tiden, men Heja! Valerie på toaletten!

2009-05-04 @ 09:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback