Eventuellt ett lugn innan en storm

Imorgon börjar jag högskolan och jag är inte ens panikslagen.
Det är helt otroligt.
Idag känns nästan som en helt vanlig söndag. Det kan ha många orsaker. De två troligaste är dock att jag antingen har hunnit förlika mig med tanken eftersom jag ändå vetat om det ganska länge, en månad eller så - eller så har jag helt enkelt inte insett vad det är som händer imorgon.
Första dagarna i nya skolor brukar inte vara så dramatiska. Jag tror inte att jag kommer komma hem imorgon och känna en massa saker eller tänka en massa saker.
Och är det helt fel köper jag en ny. Alltså hoppar av. Gör något annat. Det känns inte som någon big deal. Det löser sig.

Kommentarer
Postat av: Erica,

Klart det kommer att lösa sig, se vad som känns rätt!



svar : på handleden "do not panic." :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback