Ytterligare ett försök



Idag har jag städat. Så här kan ett skrivbord se ut om man inte har städat. Den här bilden är dock kanske ett år gammal. Då hade jag också behövt städa.
Idag måste jag lägga mig tidigt, för imorgon ska jag gå upp klockan sju. Idag jag gick jag upp klockan ett. Jag har försökt vända tillbaka dygnet, det har gått väldigt dåligt hittills. Jag tillåter mig till och med att komma tio minuter för sent för att slippa gå upp ytterligare en halvtimme tidigare.
Jag ska ta hand om katter i Åkeshov sen ska jag småstressa till centralen och sätta mig på en buss och åka till Borlänge och stanna i fyra dagar. Eftersom jag ändå inte har något annat för mig. Sen ska jag åka hem och äta semla. Så långt sträcker sig mina planer. Efter det har jag all tid i världen att göra precis vad jag vill eller ingenting. Med tanke på budgeten lutar det åt det sista.

Kommentarer
Postat av: A

Tackskaduha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback