Fördrivning

Jag har ådragit mig en liten inflammation i huden (den må vara liten men sitter på ett sannerligen irriterande ställe), och jag har provat flera metoder för att försöka driva ut den. Jag tänker att det borde vara lika lätt att driva ut andra saker (även om jag inte rönt så stor framgång i mina försök än), lite som exorcism fast kanske inte främst för demoner.
Ibland skulle jag vilja driva ut mig ur mig själv. Badda med lite alsolsprit och - vips! - borta!
Fördriva samvetskval, ångest eller vilka andra dåliga känslor som helst. Bara smeta på lite salva och vänta ut det.
Kanske skulle det bli för enkelt, innan det blir möjligt är jag glad att det åtminstone går att bli kvitt vissa saker, som inflammationer. Fast innan jag lyckats ens med det får jag fortsätta att se ut som någon som fallit offer för en misshandel.

Kommentarer
Postat av: addin

Har du provat Neskaffe och piggelin?

2010-02-02 @ 13:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback