No looking back

sammanfattning år 2009

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Så klart.
2. höll du några av dina nyårslöften? - Jag tror inte jag gav några
3. blev någon av dina vänner förälder i år? - Nej
4. dog någon som stod dig nära? - Nej
5. vilka länder besökte du? - Nederländerna, Danmark, Norge
6. är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010? - Ja, ganska mycket faktiskt. Typ sinnesro.
7. vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - Dagen med Julie och Anton i Köpenhamn och hela helgen med Sot i Visby
8. vad var din största framgång 2009? - Jag har inte gjort särskilt många framsteg under det senaste året, men min största framgång lär väl ändå vara att jag gick ur skolan med ett fint omdöme.
9. största misstaget? - Jag har verkligen försökt göra allting bra. Det dög inte. Jag har nog inte gjort så många misstag, inget har direkt hängt på mig.
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - Jag har varit mycket mindre sjuk än jag brukar.
11. bästa köpet? - Jag kommer faktiskt inte på något jag har köpt som har förändrat särskilt mycket
12. vad spenderade du mest pengar på? - Säkert fika, som vanligt. Bussbiljetter till olika destinationer. 
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - Det är klart. Små saker betyder ofta mer.
14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009? - Alla låtar på de nya Markus-skivorna
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare.
16. vad önskar du att du gjort mer? - Jag tycker jag gjort allt jag kunde göra. Jag kanske borde haft ett sommarjobb.
17. vad önskar du att du gjort mindre? - Jag borde säga Tyckt synd om mig själv, men det var det bästa jag kunde göra åt situationen
18. hur tillbringade du julen? - I Dalarna med släktingar
19. blev du kär i år? - Ja
20. hur många förhållanden? - Inget
21. favoritprogram på tv? - Programmet där folk blir uppätna av isbjörnar. Rickard. House.
22. bästa boken du läste i år? - Jag läser för få bra böcker. Men Mot fyren av Virgina Woolf förändrade mig.
23. största musikaliska upptäckten? - Jag återupptäckte The Kinks. Det var en stor upplevelse.
24. något du önskade dig och fick? - Ja
25. något du önskade dig men inte fick? - Jag brukar inte önska mig så mycket, för att slippa svara ja på den här frågan
26. vad gjorde du på din födelsedag 2009? - Jag var hemma och åt tårta med min mamma och min syster. Dagen efter hade vi övernattning hos Julie.
27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Vad som helst hade gjort skillnad.
28. hur skulle du beskriva din stil år 2009? - Lite uppgiven, kanske nonchalant.
29. vad fick dig att må bra? - November
30. vem saknade du? - Jag blev utan de båda jag umgåtts mest med de senaste åren. Jag saknade Sot och Anton
31. de bästa nya människorna du träffade? - Julie är den nyfunna jag spenderat mest tid med

32. årets sötaste? -
33. årets hetaste? -
34. årets största kärlek? -
35. årets besvikelse? -
36. årets bästa? -
37. årets snällaste? -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback