Just nu...

kan jag inte sluta tjata om High violet - The Nationals senaste tillika femte album.
Pappa köpte skivan efter att ha läst om den, jag fick tillfälle att lyssna på den och var fast bara några sekunder in i första låten. Det kommer ta ett tag innan jag kommer ur den här perioden. Har lånat hem pappas skiva och lyssnar på den i stort sett oavbrutet. Tveksamt om han får tillbaka den.
Jag har inte känt så här sen...jag upptäckte Nick Cave and the bad seeds-albumet No more shall we part. Som för övrigt också var pappas. Som jag för övrigt också stal...

OBS! Läs DN:s recension av High violet
här.
Recensionen är sådär men betyget är tveklöst.
(Bästa låt är inte alls Anyone's ghost, ska man bara höra en ska man höra Afraid of everyone eller Runaway.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback