No looking back

sammanfattning år 2010

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja!
2. höll du några av dina nyårslöften? - Jag avger aldrig några nyårslöften
3. blev någon av dina vänner förälder i år? - Nej
4. dog någon som stod dig nära? - Nej
5. vilka länder besökte du? - Norge, Danmark, Polen, England
6. är det något du saknar år 2010 som du vill ha 2011? - Det kan ju alltid bli bättre. Ett sammanhang kanske
7. vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? - De två sista dagarna i Polen när jag och Anton besökte Schindler's factory-museet och Auschwitz
8. vad var din största framgång 2010? - Haha, framsteg. Tror inte jag gjorde något sådant värt att tala om
9. största misstaget? - Jag tror inte att jag gjort något direkt fatalt misstag. Jag tänker att det kommer något bra ur allt som kändes dåligt
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, inte nämnvärt. Antagligen var jag förkyld några gånger
11. bästa köpet? - Jag är glad att jag köpte resan till Polen, om den räknas. Annars har jag nog blivit given det mesta som känns avgörande, typ den här datorn
12. vad spenderade du mest pengar på? - Helt klart bussbiljetter till Kalmar. Jag har verkligen hängt i Kalmar.
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - Jag hoppas det.
14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2010? - Hela High violet-skivan med The National, plus Factory med Band of horses och Dancing on my own med Robyn
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ungefär hälften hälften. Våren var fin, hösten mest jobbig.
16. vad önskar du att du gjort mer? - Träffat folk
17. vad önskar du att du gjort mindre? - Oroat mig
18. hur tillbringade du julen? - Hemma med de närmast sörjande
19. blev du kär i år? - Antagligen
20. hur många förhållanden? - Inget
21. favoritprogram på tv? - Jag minns inte att jag sett så mycket på tv. Förutom Rickard.
22. bästa boken du läste i år? - Jag minns inte, jag läste verkligen mest deckare.
23. största musikaliska upptäckten? - Lugnt The National.
24. något du önskade dig och fick? - Ja! Min dator till exempel.
25. något du önskade dig men inte fick? - Jag brukar inte önska mig så mycket
26. vad gjorde du på din födelsedag 2010? - Jag hände med Sot och Anton. De fixade tårta, tog med mig på bio, lagade mat och tittade på skräckfilm med mig. Det var fint.
27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Det hade det verkligen
28. hur skulle du beskriva din stil år 2010? - Stil? Tror knappt att jag hade någon. Antagligen mycket slapp och ogenomtänkt
29. vad fick dig att må bra? - Kalmar
30. vem saknade du? - Jag saknade nog alla jag känner på någon punkt, det brukar vara så
31. de bästa nya människorna du träffade? - Hela familjen Fisher i Six feet under. De hjälpte mig genom sommaren. Speciellt David, han är mitt livs kärlek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback