No looking back 2014

 
 gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja, definitivt. Det har känts som ett relativt progressivt år
2. höll du några av dina nyårslöften? - Avger inte nyårslöften
3. blev någon av dina vänner förälder i år? - Nej. 
4. dog någon som stod dig nära? - Nej, tack och lov
5. vilka länder besökte du? - Finland x3, Tyskland, Danmark, Grekland
6. är det något du saknar år 2014 som du vill ha 2015? - Nej, bara saker jag har haft 2014 som jag inte vill bli av med, mitt sociala umgänge och min stabilitet. 
7. Vilket datum från 2014 kommer du alltid att minnas? - Jag tror inte det finns något specifikt datum.
8. vad var din största framgång 2014? - Min fortsatta anställning och mitt slipande på mina sociala förmågor, dvs hur jag blev bekväm och tog för mig mer än tidigare i relationer eller potentiella relationer. Och ja, egen bostad. Eller inte EGEN men ni fattar.
9. största misstaget? - Förnekelsen när allt inte längre går bra. Måste ta tag i saker på tidigare plan
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - Det har varit rätt lugnt, men var förkyld överdrivet många gånger under hösten
11. bästa köpet? - Typsikt sådant jag aldrig kommer på i efterhand
12. vad spenderade du mest pengar på? - Hyra? Mat? LIVET
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja!
14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2014? - Kings of Leons Pickup truck
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Har gått i perioder. Kass vår. Bättre sommar. Bra höst. 
16. vad önskar du att du gjort mer? - Trott på mig själv
17. vad önskar du att du gjort mindre? - Tryckt ner mig själv
18. hur tillbringade du julen? - I mammas nya lägenhet med henne och mina syskon
19. blev du kär i år? - Ja
20. hur många förhållanden? - Inget
21. favoritprogram på tv? - Allt för Sverige kanske. Som jag oundvikligen gråter till.
22. bästa boken du läste i år? - JANE EYRE
23. största musikaliska upptäckten? - Jag har inte gjort någon större upptäckt. Men jag tog tag i mitt Regina Spektor-lyssnande vilket i sig var en framgång
24. något du önskade dig och fick? - Ja. Typ ett par tofflor. 
25. något du önskade dig men inte fick? - Nej
26. vad gjorde du på din födelsedag 2014? - Bjöd på tårta på jobbet och åt thaimat med mamma och syskonen
27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Ja. Mindre stress till exempel. 
28. hur skulle du beskriva din stil år 2014? - Mönstrade strumpbyxor och långa linnen. Alla årstider. 
29. vad fick dig att må bra? - Min fasta anställning, mina kollegor
30. vem saknade du? - Sot. 
31. de bästa nya människorna du träffade? - Mina ytterligare nya kollegor (J)

32. årets sötaste? - 
33. årets hetaste? - 
34. årets största kärlek? - 
35. årets besvikelse? - 
36. årets bästa? - 
37. årets snällaste? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback