No looking back 2015

1.gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Ja. 
2. höll du några av dina nyårslöften? - Alltså vad är nyårslöften ens
3. blev någon av dina vänner förälder i år? - Ja! Flera av dem!
4. dog någon som stod dig nära? - Nej
5. vilka länder besökte du? - Thailand, Italien, Finland, Danmark, Turkiet, Norge
6. är det något du saknar år 2015 som du vill ha 2016? - Ja, men jag har också fått en del saker som jag är väldigt tacksam över så jag vill inte kräva mer egentligen
7. Vilket datum från 2015 kommer du alltid att minnas? - Just det här med datum. Jag vet inte.
8. vad var din största framgång 2015? - Jag har ändå klarat av många saker ur svåra positioner
9. största misstaget? - Skjuter för mycket på saker, även i situationer där det får konsekvenser
10. har du varit sjuk eller skadat dig? - Nej, ingenting värt att nämna
11. bästa köpet? - Kan inte komma på att jag köpt något som gjort någon större skillnad
12. vad spenderade du mest pengar på? - Resorna, om vi pratar klumpsummor. Annars mer avardagliga saker
13. gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja!
14. vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2015? - Jonathan Johanssons album, Blank space med Taylor Swift, Running up that hill med Kate Bush
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Ledsnare. 
16. vad önskar du att du gjort mer? - Accepterat 
17. vad önskar du att du gjort mindre? - Stressat
18. hur tillbringade du julen? - På släktgården men en mindre del av släkten
19. blev du kär i år? - Ja!
20. hur många förhållanden? - Ett helt
21. favoritprogram på tv? - Tv...Venne 
22. bästa boken du läste i år? - Styr din plog över de dödas ben av Olga Tokarczuk och Dödssynden av Harper Lee
23. största musikaliska upptäckten? - Jonathan! Och att jag satte mig in i Kate Bush på riktigt för första gången
24. något du önskade dig och fick? - Inte vad jag minns
25. något du önskade dig men inte fick? - Ja. 
26. vad gjorde du på din födelsedag 2015? - Hängde i Istanbul med Peter, drack granatäppeljuice och åt baklava
27. finns det något som skulle gjort ditt år bättre? - Ja, jag hade gärna sluppit en del av de saker som hände. 
28. hur skulle du beskriva din stil år 2015? - Ensidig 
29. vad fick dig att må bra? - Människor som kom mig nära
30. vem saknade du? - Jag kan inte minnas att jag saknat någon specifik person
31. de bästa nya människorna du träffade? - En del av de jag träffat genom skolan har varit ordentligt fina, men de bästa människorna är ändå de som jag redan kände men kommit närmare under året

32. årets sötaste? - 
33. årets hetaste? - 
34. årets största kärlek? - 
35. årets besvikelse? - 
36. årets bästa? - 
37. årets snällaste? -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback